søndag den 1. september 2013

Velkommen til Team Huleboer

Jeg vil gerne byde mit Team et stort og hjerteligt velkommen til.
Det er helt nyt for mig at blogge, så håber I bærer lidt over med mig her i starten hvor jeg lige skal finde ud af hvordan det hele fungerer.
Jeg vil starte med at præsentere mig selv og så kommer der en præsentation hver dag den næste uge af hvert medlem.
Jeg glæder mig så meget til at I skal hilse på de skønne tøser fra Team Hulerboer.
Lidt om mig.




Som mange af jer allerede ved, hedder jeg Heidi :o)

De seneste 14 år har jeg været førtidspensionist. Jeg har med tiden accepteret, at det er sådan det er og får nu det bedste ud af det. Blandt andet har jeg efter mange overvejelser valgt at åbne min lille webshop (http://www.heidiskreativehule.dk/).

Det giver mig så utrolig meget, at have noget jeg brænder for og samtidig kan være optaget af, så mit liv ikke kun handler om sygdom og de ting, der følger med der.

Og heldigvis er der i dag levnet muligheder for, at man på den gamle ordning med førtidspension gerne må have et skånejob ved siden af. At denne mulighed eksisterer, gør mig glad,- for det er nu engang positivt at have noget at stå op til…At have følelsen af at man udretter noget i løbet af en dag.

Jeg elsker at være kreativ og har været det de sidste 20 år. Alligevel føler jeg stadig, jeg er meget grøn i mange teknikker. Min gamle FB side har været fantastisk, fordi der altid var én eller flere, der var klar med kyndig vejledning, så man kunne komme videre med projektet.

Jeg håber, at dette også fortsætter på min nye FB side (https://www.facebook.com/#!/pages/Heidis-Kreative-Hule/194065114080490?hc_location=stream). Og jeg håber, at I alle også får en masse ud af bloggen hér, hvor det vil blive en bred vifte af forskellige ting, der vil blive vist.

Vi er alle startet et sted, og jeg tror, vi er mange, der sidder og synes, at alle andre er super fantastiske til tingene, så JEG skal ihvertfald ikke vise nogen, hvad jeg går og laver...?!

Men det er ikke rigtigt, vi kan jo alle noget, og jeg elsker at se, hvad I andre laver og får inspiration derfra. Så vis endelig, hvad du hygger dig med. Det vil både jeg og en hel masse andre krea-piger elske at få lov at se.


Jeg laver en del kort med Iris foldning, jeg vil forsøge at få taget trin for trin billeder af det så I kan se hvordan man laver dem.
Iris Foldning. Blomsterne er lavet med Nellie Snellen Punches.
De kan købes i shoppen på www.heidiskreativehule.dk

  
Jeg elsker at lave kort hvor det er Lag på Lag og hvor jeg kan bruge mine embossing foldere.
Så dem kommer jeg helt sikkert til at lave mange af på Bloggen.

Et sødt Lag på Lag - Baby kort.
Det søde bånd kan købes www.heidiskreativehule.dk  til 10 kr/mtr.
Punchen er en Martha Stewart Punch som desværre er udgået.
Jeg holder øje med om den skulle kunne opdrives i udlandet.
Det mørkeblå karton er kørt igennem en embossing folder - Dots.
Det prikkede papir er fra Karen Marie Klip.
Der er brugt en Spellbinders til at skære den søde runde cirkel ud elefanten sidder på.



Jeg er begyndt at stemple lidt men det er mest med tekst stempler.
Men har igen her brugt en SKØN embossing folder.
Embossing folder Tied Together som kan købes på www.heidiskreativehule.dk
Stemplet er fra StampinUp.
Jeg har pyntet med hvide voksperler som kan købes på www.heidiskreativehule.
Blomsterne er købt fra shoppen,  mens grenene/bladene er lavet med punches fra Nellie Snellen punches.
Både blomster og punches kan  købes i shoppen.


  
Jeg glæder mig selv super meget til at hele Teamet er igang for der bliver en masse jeg selv kommer til at lære af og det er jo SKØNT :)
Et stort og hjerteligt velkommen til Bloggen til Jer alle.

8 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye blog - jeg glæder mig til, at følge med i de ting du og dit team har at byde på. Jeg har scrappet i godt 7 år, men der er rigtig mange ting / teknikker, som jeg slet ikke kender noget til, så jeg er taknemmelig for alt, for alt der kan bringe ny inspiration.
    Hermed et stort og varmt velkommen til din nye blog.

    SvarSlet
  2. Velkommen i blog verden, vil glæde mig til følge med her :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også spøndt på at komme rigtig igang.
    Men der er meget nyt der skal læres, så det å komme lidt hen af vejen.

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at høre og se, at der er nogen, som stadig kan få noget positivt ud af hverdagen, selv om livet er lidt imod. Er selv i samme situation, men knap så heldig, da jeg er under den nye ordning, og bestemt IKKE må noget som helst, før de trækker af en i forvejen betydeligt mindre pension, men så kan jeg da heldigvis i det mindste hygge mig i mit kæmpestore og lækre hobbyrum, som min dejlige mand byggede til mig for 2 år siden, og så går dagene jo alligevel ha ha ha.
    Glæder mig til at se, hvad I alle kan lære os herinde også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger at få det bedste ud af hver dag uanset hvor skidt jeg har det pga smerter.
      Jeg bliver desværre også trukket alt hvad der trækkes kan i min pension,Maryann.
      Jeg er gift og den kære gensidige forsørgerpligt rammer os som familie meget hårdt.
      Men det skal ikke slå mig af pinden. Så længe leve en god hobby og alt det gode det giver os.
      Håber det bedste for dig også.

      Slet
  5. Kære Heidi .. så flot et team af dygtige piger, du har samlet. Jeg glæder mig til at følge med og lege med så tit som muligt :)

    En lille bøn ... kan/vil du ikke fjerne ordbekræftelsen fra kommentarfeltet :)

    SvarSlet
  6. Hej Jytte
    Jeg er også super stolt over vores Team. Nu glæder vi os alle til at komme igang.

    blog land er helt nyt for mig. Så jeg skal selvfølgelig fjerne det du be'r mig om... men hvordan?? *GG*

    SvarSlet
  7. Så er det fjernet :o)
    Håber det gør det nemmere for alle at smide en kommentar....

    SvarSlet