lørdag den 16. september 2017

Triple time stamping technique

Har prøvet ny stempelteknik, i hvert fald er den ny for mig.
Triple time stamping
Synes der kommer så flotte kort ud af det.



Her er brugt samme stempel
 men forskellige distress ink farver.

Jeg har skåret sort og hvid karton ud med en die
Her kan du jo bruge de dies du har, hvor der er flere str. i samme figur.



Har skåret så de passer sammen



Derefter har jeg tapet de 3 hvide sammen, men ikke mere end at de kan skilles af igen


Jeg har stemplet med et motiv oven på de 3 sammen tapede hvide karton, men en sort sværte
Du kan bruge hvilken som helst stempel du vil, her har jeg brugt et der fylder hele kortet.

http://www.heidiskreativehule.dk/produkter/112-svaerte---distress-ink-/

Derefter har jeg farvelagt med distress ink


her er der brugt de farver jeg har vist oven over


her er der brugt gule/orange/lyserøde/røde/mahogni og brun


Nu skal det tørre og der efter har jeg skilt dem ad og sat dem på det sorte karton, og som det sidste har jeg foldet et hvidt karton og tilskåret så det passer til det største sorte karton og limet det derpå




Her kan du se de 2 ens stempler men med forskellige farver.
Utroligt så stor forskel der bliver i udtrykket

Her har jeg leget med 4 stykker hvid karton, sværtet kanterne og sat dem lidt på skrå
Stemplet med mælkebøtte stemplet og farvelagt.
Det er også en mulighed.

Håber du blev inspireret, der er jo utallige muligher.
Rigtig god weekend











Ingen kommentarer:

Send en kommentar