lørdag den 2. september 2017

Det kære lille pindsvin fra CottageCutz


Lige i øjeblikket er jeg bidt af at skabe kort med små landskaber. Til dette er de små dyr fra CottageCutz særligt velegnet. Jeg har forelsket mig hovedkulds i det lille mini pindsvin som Heidi også har i hendes shop.

Her ser I det færdige kort.

Til kortet har jeg brugt:
Kortbase – Kvistkarton/genbrugskarton
Dobbeltklæbende tape
Struktur karton i grønne, brune og gule nuancer
Mønter papir og små rhinsten fra gemmerne
Sorte halvperler fra gemmerne
Glossy Accent
Sort tusch
Mini blomsterpunch
En rest tyndt sort silkebånd
Pindsvin
Hegn - der er et hegn her
Træ - alternativ til mit træ ..
Græs
Sky


Min kortbase måler 14 x 14 cm.


Jeg har kørt den lille CottageCutz die igennem min Big Shot nogle gange da jeg i mit hoved havde en ide om at der skulle være en lille pindsvine mand og kone på mit kort. Jeg har valgt at bruge små sorte halvperler som øjne. Snuderne har jeg farvet sort med en tusch og derefter har snuden fået et lag Glossy Accent for at få dem til at skinne lidt.


For at vise at det er en lille pindsvine mand og kone har jeg pyntet dem med en lille butterfly og en lille blomst.


På kortet har jeg brugt en træ die fra Marianne Design, en lille rækværk die fra Nellie Snellen og et banner fra Cheery Lynn (den har jeg godt nok glemt på dette billede). Men alle mærker af dies kan bruges og jeg er sikker på at der findes mange finde alternativer i Heidis shop.


Jeg synes lige at I skulle have et lille close-up af pindsvinene, de er simpelthen så kære.

Mange tak fordi I kiggede forbi. Jeg håber at jeg har kunne være med til at inspirere jer.

Mange kærlige hilsner fra Jette Christina Petersen

1 kommentar:

  1. Super sødt kort og ja det er ski for cute det lille pindsvin

    SvarSlet