lørdag den 9. november 2013

Forklædekort - Marianne Design

Har idag leget lidt med et par dies fra Marianne Design.
Samt brugt en af mine yndlings punches fra Martha Stewart.

Elsker, at jeg aldrig helt aner, hvad det ender ud i, når jeg starter på et kort.
Resultatet ser du her :o)



Jeg har brugt hvid firkantet kortsæt i 13,5 x 13,5 cm.
Design Papiret er 13 x 13 cm.
Den lyserøde border er 4 cm og er punchet med 
Der er ovenpå pyntet med bånd,
der matcher Design Papiret.




Til selve forklædet har jeg brugt
Båndet der er trukket i forklædet, 
er magen til det der er pyntet med på borden,




De søde køkkenredskaber har jeg skåret ud med
Marianne Design CR1247
Der er som altid på mine kort,
pyntet med halvperler.

Et lille simpel kort som jeg håber du kan finde inspiration i.

Med ønsket om en god dag,
Knus Heidi

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint! Og ja,- halvperler har jeg også mange gange svært ved at komme udenom ;o). Ønsker dig velkommen hjem og en rigtig dejlig weekend. Kh. Anette

    SvarSlet