lørdag den 16. november 2013

Så er jeg også blevet PL'er

Ja, nu gik den ikke længere - jeg er også hoppet med på PL-vognen :-)

Jeg blev så inspireret af en af mine KKH-veninder's ferie-PL-sider, så jeg indkøbte lommer osv. Og nu er jeg næsten færdig med den første tur.

Billederne er fra en tur til Legoland for MANGE år siden … jeg tror faktisk det er næsten 10 år siden. Billederne har bare ligget på computeren og "samlet støv", og det har jeg faktisk været lidt træt af. Jeg kunne dog også godt se, at jeg aldrig ville blive færdig, hvis jeg skulle scrappe dem alle - og jeg har endnu ikke set lyset med mini-albums :-).

Jeg mangler kun den afsluttende side, som jeg vil lave som et almindeligt LO, så det må I få at se en anden gang.







Kortene med Lego-tekst og -clipart har jeg selv lavet og printet på noget kraftigt papir. Jeg gik faktisk i gang med siderne helt tilbage til convention i begyndelsen af oktober, men jeg har altså ikke haft tid og energi til at afslutte dem før nu.

Jeg undskylder for billed-kvaliteten - skal vist have fundet noget bedre belysning til mine aften-fotograferinger



2 kommentarer: