tirsdag den 5. november 2013

Husk, at vis dem du har dit hjerte nært, at du elsker dem......

Dette kort er til min skønne gemal.... Uden dig var jeg intet <3

Jeg har denne gang valgt at lave et kort,
 hvor både karton og ink pads er i samme farve nuance.
Både det farvede karton og de 2 farvede ink pads er fra Stampin' Up.


Jeg har, til at lave " i love you"  brugt
Det er et skønt sæt hvor både dies og stempler passer sammen.


Der er på mit scrapbord altid følgende....

Rodet vælger jeg at springe let og elegant hen over ;o)


Jeg har til dette kort også brugt et af mine yndlings redskaber,
 nemlig en embossingfolder
Der er også brugt søde hjerter til at pynte med.
Som prikken over i'et har jeg brugt sort Twine.

Var så vild med at bruge dette sæt fra Sizzix
 at jeg valgte at lavet et kort mere, her er der brugt en anden 
Jeg har, efter jeg har kørt mit hvide karton
igennem min Big Shot i embossing folderen,
sværtet den ved bare, at køre hele sværten henover.








Tak fordi du kiggede med..... 
Mange efterårs hilsner til dig fra mig,

Knus Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar