tirsdag den 3. september 2013

Hej alle sammen.

Mit navn er Gitte. Jeg er vældig glad og stolt over at få lov at være med på Kreative Huleboer team.
Jeg er gift med Claus, vi har to store drenge og to langhåret gravhunde Malou og Fie.
Jeg bor i Kr. Hyllinge, som ligger tæt ved Roskilde og Holbæk.
Jeg arbejder som Dagplejer.


Jeg har lavet kort i mange år.
Jeg vil tro at min stil mest er Vintage. Jeg er meget glad for at lave Herrekort.Der vil også komme lidt Altered Art fra mig.
Jeg har også min egen blog: http://gittescrap.blogspot.dk/
Jeg deltager af og til i SAM og har også været til Convention på Fyn. Så måske mødes vi derude. :-)

Her er en forsmag på min stil.






3 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte kort som altid, gode farver :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det, glæder mig til at se flere af dine dejlige kort !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Wiii ... endnu et "kendt" ansigt!!

    Stort tillykke med DT-jobbet :)

    SvarSlet