fredag den 6. september 2013




Så er det min tur.




Hejsa.

Jeg har fået den store fornøjelse at være *hulepige*, på holdet som Heidi er ved at samle til hendes hule-team. Det er jeg rigtig glad og stolt af.

Det er en udfordring som jeg glæder mig rigtig meget til.
Jeg hedder Jeanette, er 40 år, gift med Tom, og sammen har vi Jonas og Line.

Jeg har scrap’pet i ca. 2 år, og det bliver rigtig sjovt at skulle udfordres, lege og ikke mindst følge jeres projekter.

Det jeg vil komme til at præsentere på teamet er mest layout’s i vintage-stil. Jeg bruger ikke så meget pynt på mine ting, da jeg godt kan lide den enkle stil. Lo’erne bruger jeg til 2 mapper jeg er ved at opbygge til børnene.

Her kan i se 2 lay-out's jeg har lavet:


Lidt detaljer:




Tæt på: 


Der ud over laver jeg art-jounaling, som man nok vil se spor af på mine layout’s. Min plan er også i fremtiden at komme til at smashe om vores ferier og øvrige oplevelser. Uhh…der er så meget man gerne vil. :0)

Med disse ord glæder jeg mig meget til at komme i gang.
Rigtig god kreativ weekend. :0)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at se jer alle sammen. Desværre har jeg ikke haft tid til at kommentere på jer alle sammen hver enkelt, men jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad I alle har at vise, da jeg kan høre, at det her er lige en blog efter min smag og med masser af min stil, så forhåbentlig vil jeg få en masse ny inspiration fra jer piger, da min stil, hvis man kan kalde det det er meget i samme boldgade. Jeg elsker alt hvad der "kan" noget og at lave anderledes ting og så elsker jeg at få noget fedt og flot ud af noget alle andre ville smide ud, og tror jeg kan genbruge stort set alt. Og elsker at lave mest muligt selv, da det er en megt sjovere udfordring end bare at købe noget nyt.
    Held og lykke alle sammen, glæder mig rigtig megt til at se, hvad I kommer ud med her.

    SvarSlet
  2. Tillykke med DT-jobbet :)

    Jeg glæder mig til at se dine kreationer :)

    SvarSlet