mandag den 2. september 2013

Hej med jer

Mit navn er Linda, men i scrap-verdenen er jeg bedre kendt som Mayfair. Jeg har fået lov til at være med på Team Huleboer, og det er jeg meget stolt og beæret over.

Her er "giraffen"

Jeg er lige blevet 40 år og bor i en lille by ved navn Levring lige uden for Kjellerup i Midtjylland. Her bor jeg sammen med min mand igennem 8 år - Brian, og min papsøn på snart 14 år - Mikkel. Med til familien hører også et stort dejligt skrummel af en han-labrador ved navn Rocky samt en lille langhåret hun-dværg gravhund ved navn Kiwi.

Min mand har desuden en datter på 21 år, som hedder Anni og også 2 børnebørn - Mikkel og Tino ... han er faktisk også kun 40 år .... vildt - så jeg er altså Bedste - en skøn titel, som jeg er meget stolt af. Sammen har vi 2 engle-drenge som blev født og døde d. 1. marts 2011.

Til dagligt arbejder jeg med marketing og PR - specielt på internettet og i de sociale medier.

Jeg har scrappet siden 2005, men de første år blev det næsten kun til digi-scrap - først omkring 2008 begyndte jeg for alvor at scrappe på papir og lave kort osv. Jeg har min egen blog (http://mayfair-creatives.blogspot.dk/) men jeg er ikke særlig god til at bruge den, men måske når jeg nu alligevel skal blogge herinde :-)

Jeg tror ikke, at jeg har en speciel stil, og jeg prøver stadig mange ting af, men hvis jeg skal sætte navn på nogle af mine specialiteter så vil det nok være:
  • Farvelægning med Promarkere.
  • Brug af Slice maskinen fra Making Memories.
  • Brug af skitser til både LO og kort.
  • Alternativ anvendelse af alt muligt ;-)
  • Scrapopbevaring - uhhh jeg har MANGE ting :-)

Til gengæld er jeg er fjols til:
  • smash
  • BOM
  • Altered art
  • heller ikke super til vintage
  • ... og sikkert en masse andre ting

Jeg er lige begyndt en lille smule på project lift, men det er stadig på HELT begynder niveau.

Jeg er som regel at finde til convention, scrap-i-det-jyske og scrap-i-nr.-snede. Og skal nok afsted til Kort og scrap i Aalborg for første gang i år. Håber på at komme på SAM til næste år.

Her er et par eksempler på mit nyeste arbejde - kig også på min blog eller på min Pinterest: http://pinterest.com/mayfair/my-cards/




Mit store ønske inden for scrap er at få en cameo :-)

1 kommentar:

  1. Tillykke med DT-jobbet :)

    Glæder mig til at følge med herinde :)

    SvarSlet