lørdag den 26. oktober 2013

Tied Together

I dag har jeg valgt at vise jer et par kort med den populære embossingfolder 
”Tied Together” fra Couture Creations. 
Denne super skønne embossingfolder finder du i Heidi's shop. 

Kortet er min version af et kort jeg har set på Pinterest.




Basen er lavet af kvistkarton, næste lag er almindelig hvidt karton.
Det tredje lag er nogle rester, jeg havde i min restekasse med mønsterpapir J.
Det fjerde lag, som er embosset, har jeg sværtet med Distress Ink ”Tea Dye” 
og hævet fra det mønstrede papir med skumpuder.
Den lille doily er fra Memory Box.
Sommerfuglene og de ovale punches, som jeg har stemplet på, er fra Stampin’ Up.
Stemplet kan jeg desværre ikke huske hvor jeg har fra.
Blomsterne har jeg ikke noget navn på.
Halvperlerne finder du >her< og du finder også forskelligt bånd til kortet i shoppen.
Bladene er den samme Cheery Lynn die, som blev benyttet i sidste indlæg.
Den er også at finde i Heidi's shop. 
Jeg er fuldstændig vild med dies fra Cheery Lynn jeg synes alle deres detaljer er så fine.
De er bestemt en god investering J.


Kan I nu alle have en dejligt og måske kreativ weekend.

I næste uge skal I hilse på Camilla Møller Almlund

Mange kreative knus, Jette











3 kommentarer:

  1. Skønne kort med lækre detaljer!
    Ha' en dejlig lørdag. Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Det er nogle skønne kort. Jeg er helt vild med den doily, og jeg kan ikke finde den nogen steder.

    SvarSlet
  3. Super fint kort og dejlig tekst. :0)

    SvarSlet