onsdag den 9. oktober 2013

Alle de skønne bidrag til Kort Udfordringen i September 2013

En stor og varm tak til alle I der deltog i kort udfordringen.
I kan her se alle de flotte kort.

Det er altid en stor fornøjelse at se alle Jeres forskellige bidrag. 
Jeg glædes over hvert eneste kort der tikker ind.
Ligesom jeg glæder mig hver måned, når én ny udfordring skal stables på benene.

September måneds skitse som også havde teamet efterår.


Vicki Holst Christensen

Natalie Vinther Thuesen Krisensen

Grethe Vinther Kristensen

Amalie Kristensen

Lise-Lotte Sø Busk

Lise-Lotte Sø Busk

Jette Christina Hansen

Tina Nielsen

Connie Svejgaard Frølund

Dorthe Pabst

Hanne Bonde Gissel Gross

Henriette M W Andersen

Hanne Bonde Gissel Gross

Rikke Weinreich

Wicky Hyldevang

Jonna Larsen

Heidi Aakjær Andersen

Anette Bach Buur-Andersen

Rita Hyllested

Sanne Turn Pedersen

Linda Duly Høg Kjeldsen
Det er vigtigt for mig, at alle kan være med i mine udfordringer, uanset om man er helt ny eller om man er en erfaren scrapper. Der er plads til alle 
Så derfor er det ikke nødvendigvis det kort, der måske for mange virker som den oplaget vinder,
der altid vinder hos mig.

Jeg vælger en top 10 og de 10 tal køres igennem en Random Generator-
Så det er helt tidfældigt hvem der vinder.

Jeg håber at der på den måde er mange der "tør" være med.

Husk på at vi alle er startet et sted så kom og vær med det er så fedt at få inspiration fra andre :o)

Et stort tillykke til Grethe Vinther Kristensen som blev månedes vinder.


Husk at der allerede nu er gang i en ny udfordring både med kort og med LO




Ingen kommentarer:

Send en kommentar