tirsdag den 22. oktober 2013

Indbydelse og bordkort med Punch Art

Ja så blev det min tur og jeg har glædet mig, til at vise jer lidt af det,
som jeg sidder og nørkler med. 
Jeg håber, at jeg her på bloggen kan give noget af det tilbage, 
som jeg har hentet fra adskillige blogs i årenes løb.


Så er det for alvor blevet vejr til scrap. 
Så jeg har hygget mig lidt med noget af det jeg holder meget af, nemlig punch art. 
Jeg elsker at finde på nye måder at bruge mine mange punches på.
Indbydelse og bordkort med Teddy.
Der er lavet Iris Foldning i sarte rosa farver
og hele teamet er holdt i disse nuancer.

I dag har jeg valgt at vise jer et par forslag til indbydelser og bordkort, 
som kan bruges til barnedåb eller børnefødselsdage. 

Det er ikke så vigtigt om man ejer mange punches, 
for det gælder bare om at bruge dem man har kreativt :o)

Alternativt kan man også sagtens bruge dies

Hovedsagligt har jeg her brugt forskellige cirkel punches,
 scallop cirkel punches og oval punches.

Kanterne har jeg sværtet med Distress Ink i forskellige farver. 
Der er brugt halvperler og rhinsten på alle kortene. 
Alt det nævnte er at finde i Heidis Shop

Indbydelse og bordkort med sød giraf, holdt i blålige nuancer.

Bordkort og indbydelse med bamse.
Holde i pastel farver, der er her brugt en punch
fra Martha Stewart.

Indbydelse og bordkort med blomster får.
Holdt i lilla nuancer.

Ovalen midt på kortene er lavet efter irisfoldnings metoden, som Heidi også har vist før her på bloggen. 

Irisfoldning er en anden af mine yndlingsbeskæftigelser. 
Jeg bruger gavepapir til irisfoldning 

For dem som godt kunne tænke sig at prøve kræfter med denne teknik, kan jeg varmt anbefale Circleofcrafters hjemmeside, hvor der både ligger skabeloner og tutorials.

Tak fordi I kiggede med.

Ha’ en super dejlig dag.

Knus fra Jette 

2 kommentarer:

  1. Whau! Sikke skønne punch art sager, du har vist. De er super søde!
    Ha' en dejlig dag. Kh. Anette

    SvarSlet