lørdag den 12. oktober 2013

Endnu en gaveindpakning

Jeg har valgt igen at vise jer en god ide til gaveindpakning nemlig et cardbox.


Jeg har brugt denne tutorial  til at lave kortet efter:

Her er udførlig forklaring, og vist i billeder trin for trin.

Jeg har igen skrevet et digt ind på pc´en og derefter skåret det til med en  oval Spellbinders. Rammen omkring er også en Spellbinders (Floral Ovals)

Der er pyntet med roser, blade og sommerfugl (Memory box 98264 Darla Butterfly)


Inden i låget på æsken har jeg brugt overhead (klar plast) man kunne også bruge husblas.

Jeg har så skrevet en hilsen som igen er skåret ud med Floral Ovals, Spellbinders.
Jeg fyldte æsken med guldkarameller og penge til konfirmanden.
 
Håber I fik inspiration til at forsøge jer med endnu en anderledes gave/gaveindpakning.
Rigtig god kreativ weekend.


1 kommentar:

  1. Skøn skøn æske, en god idé at man fylder æsken op med noget lækkert så det giver lidt liv til penge gaven.

    SvarSlet