tirsdag den 12. august 2014

Strygestof på Silhouette Camero

Så blev det min tur igen til at blogge - da jeg glemte det i sidste uge
Jeg har en kollega der lige har født en lille dreng der skal hedde Tristan og fordi jeg er den eneste pige i afdelingen (nu hvor Helle er på barsel) og er den der kan nogle ting kreativt - så har jeg fået tjansen med at finde på gaver til dem der nu skal have gaver - og denne gang var det en sjov opgave fordi jeg så kunne lave nogle ting selv - mændende plejer bare at få en kurv med forskellige ting fra vores lokale ostehandler (Barlebo ost) der har mange andre sjove ting på hylderne også - så som kiks, chokolade, chutney, snaps, vin, salte osv.

Så nu skal de bare pakkes ind og så må vi vente på at hun kommer og viser ham frem :)
Håber det bliver snart så han kan nå at passe tøjet - bare lidt :)


Den 1. er en body med en elefant - her har jeg prøvet at lege med lag på lag - det giver et fedt udtryk - det er nok lidt svært at se på dette billede - men der er en grå baggrund og så en "sparkle/glimmer" ovenpå


Her en body og et par bukser.


Bare en alm. body


Her igen noget lag på lag.


Og igen et par bukser og en body med monstre.

2 kommentarer: