lørdag den 9. august 2014

Nemme kort med Fantasia Collection Blossom Doily Die

Der er netop kommet en del nye lækre dies i shoppen.
Det er en ny serie fra Fantasia Collection. 
Jeg har her brugt Blossom Doily Die til nogle super nemme kort.
 Har taget et fedt udtryk, som Anette altid bruger til mig
"Smart i en fart" - og det passer perfekt til disse kort.


Jeg har brugt 3 forskelllige farver karton til mine doilies.
Og har så bare varieret lidt med hvilket stempel jeg har brugt.




Du finder disse skønne mærkedage stempler her.

Derudover har jeg brug følgende:


En hurtig og nem måde at få lavet en god stak kort på.

Tak fordi du kiggede med.
Knus Heidi.

4 kommentarer:

  1. Fine kort. Ja det er ikke altid der skal så meget til. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde og enkle 😊

    SvarSlet
  3. Elsker 'smart-i-en-fart' kort. Og det lever de da til fulde op til ;o).
    Dejlig søndag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. ...Ha ha,- og ser så først nu, at du også selv har skrevet 'smart-i-en-fart' ;o)

    SvarSlet