lørdag den 29. marts 2014

Sommefugle farvelagt med Copic

Nu er vejret så godt at vi nok snart skal lave skønne sommer kort. Jeg har i dag valgt at vise hvordan du hurtigt kan male sommerfugle med copic-tusser.


Her er der stemplet med memento.


Her er brugt E08 til kanterne og E31 til midten.
Her har jeg blendet med YR15 i det stykke der ikke er malet

syntes at E31 blev for lys derfor malede jeg over med YR27 og fik et mere gyldent look.


Her er et eksempel på en blå B12 med gule Y06 tusser
Her har jeg malet den blå lidt langt ind og malet det tomme felt med gul, men malet lidt ind over den blå, derved bliver farven grøn, hvilket jeg godt kan lide.





Her  er lidt forslag til sommerfuglene. Jeg putter tit Glossy ovenpå da jeg godt kan lide det blanke look.Når de er tørre klipper jeg dem ud og folder dem lidt så vingerne står lidt fra mit kort. 






Håber jeg har givet dig mod til at male lidt med copic-tusser.

Du finder forskellige Memento Sværter


2 kommentarer:

  1. Tak for 'Tips & Tricks' med tuscherne. Glossy'en giver bare en lækker effekt efterfølgende - Ku' godt være, jeg sku' ha' den anskaffet.
    God weekend.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Super fine sommerfugle...Det må prøves...jeg elsker også mine copic og efter jeg fik dem køber jeg mest hvidt bånd/blomster/bling og farver med mine copic så har jeg den farve der passer til mit kort

    SvarSlet