tirsdag den 1. april 2014

Fødselsdagskort til min datters veninde

Min datter, Laura,  på 3 år har en veninde, Signe, som hun går til gymnastik med og Signe har lige haft fødselsdag, så hun skulle selvfølgelig have et fødselsdagskort.

De har lige været til gymnastikafslutning med tilhørende opvisning og de elskede det, så gymnastikken er en sikker del af vores hverdag næste sæson også :D

Da Signe,  modsat Laura, er helt vild med lyserød, skulle kortet selvfølgelig holdes i lyserøde farver.



Selve kartonen og mønsterpapirer er fra mine "gamle gemmer" og stemplet er et Magnolia stempel. Dem er jeg voldsomt forelsket i lige i øjeblikket, men har desværre ikke tid nok til at lave alle de kort jeg har i hovedet med dem. har vel efterhånden 25-30 forskellige Magnolia stempler..

Til den store ovale udskæring med stemplet på, har jeg brugt en spellbinders die som kan købes her
Til den lille scallop oval har jeg brugt en sort die og jeg kan ikke komme på navnet :(



Stemplet har jeg farvet med ganske almindelige farveblyanter og så har jeg peppet det hele lidt op med lidt krystal halvperler som også er fra mine "gamle gemmer"


Hun blev rigtig glad for kortet og Laura mente bestemt at jeg også skulle lave et til hende i hendes yndlingsfarve som er lyseblå.. Så det må jeg jo så se om jeg ikke kan få tid til :) 

Håber I alle får en dejlig dag.

Mange hilsner, Christina



2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå at Signe blev rigtig glad for kortet.
    Rigtig sød pige kort.

    SvarSlet
  2. hvor er det et super sødt kort så fine og dejlige farver og pynt

    SvarSlet