tirsdag den 11. marts 2014

Kort udfordring på convention i Middelfart

Hejsa...
Jeg har også været til scrapbooging convention i Middelfart. 
Det har været en fantastisk god weekend. 
Jeg har ikke deltaget i nogle kursus, jeg har bare
hygget mig med at lave nogle af de udfordringer, 
der var for kort. (Jeg er ikke lige til lo)
Det blev også til lidt shop amok. 

Det kort jeg vil vise i dag er et af dem jeg lavede
til en af udfordringerne. 


Jeg har brugt papir fra Majas design,
ensfarvet karton bølgepap og 'gammelt sølv'

Gammelt sølv er alufolie som jeg har klistetet
på karton. Kørt det igennem big shotten 
imellem de mest slidte skære plader.
Så det får så meget struktur som muligt.
Derefter smør jeg sort akryl maling på.
Lader det tørre lidt (ca. 5-7 min)
 Så tørrer jeg det meste af igen.
Jeg lader det tørrer et par timer og så 
er det klar til brug.


Det et de ting jeg har brugt til kortet.
Du finder mange af produkterne i 
Tak fordi du kiggede forbi.
Hilsen Jette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar