lørdag den 22. april 2017

Shaker kort

Syntes at Shakerkort er super søde, så måtte lige lave et.



Jeg har brugt et hvidt karton i str 15 * 15 cm, et mønster karton og et udskrift jeg har lavet i Word.


Har limet det mønstrede karton på forsiden og skåret en cirkel ud.




Der er sat overhead bag ved hullet og sat 3d puder rundt hullet


Dernæst er der puttet palietter, perler eller hvad du synes skal kunne rystes med.
Satte så karton med tekst over hullet.



Pyntede forsiden med udskæring og blomster

Håber du har lyst til at prøve, der er mange muligheder i at lave rystekort

God fornøjelse og god weekend






3 kommentarer:

  1. Super flot kort. Jeg har aldrig hørt om et shakerkort, så det må jeg da lige ha' tjekket ud. Men tak for ideen��

    SvarSlet
  2. prøvede for mange år siden men syntes der var så meget der satte sig fast i puderne. måske skulle man prøve igen :-) de er jo rigtig sjove og søde

    SvarSlet
  3. Tusinde tak ��
    Jeg har lavet et til nytår her på bloggen for et par år siden, men med et andet udgangspunkt .
    Og jeg skal også have lavet mange flere. Har så mange ideer
    Go søndag

    SvarSlet