lørdag den 1. april 2017

Konfirmations Telegram

Idag har jeg den glæde at være tilbage på Team Huleboer
som gæstedesigner med et konfirmations telegram.


Jeg har brugt 
Hvid, sort og gråt karton
samt et stykke mønster papir

Der er brugt følgende lim produkter

Jeg har brugt dies fra
samt fra Dixi Craft Die

Jeg starter med at skære kortbasen i hvid karton
i målene 14,8cm x 20cm.
Mønster papiret skæres i 14,3cm x 19,5cm.
De forskellige dies skæres ud på Big Shot'en
eller en eBosser.

Fra MFT: Den lille høretlf i sort og glimmer hvid karton.
Der skæres 2 stk.

Fra Dixi Craft: Film Strimmel i sort karton
Du kan også bruge denne pige som er en ny die fra Dixi Craft

De 2 murstens vægge limes sammen, 
pigerne limes sammen så den hvide er lidt synlig bagerst.
Høretelefonerne samles og limes.

To rammer fra MFT skæres ud i hvid og lys lilla karton.
Der stemples en konfirmations tekst med
sort Memento sværte på den hvide udskæring.

Alle dele sættes på kortet med
Eller Skumplade

På disse kort har jeg brugt en embossing folder
samt en stencil til baggrund.
Du vil også kunne bruge dette stempelsæt som baggrund.

Tak fordi I kiggede med idag.
Håber I har kunnet finde inspiration i mit blog indlæg
nu hvor der for alvor er gang i konfirmations kortene.

Mange hilsner fra Dagny.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar