lørdag den 27. august 2016

Kaptajn



Jeg har denne gang valgt et kort som jeg forbinder med egnen, hvor jeg er opvokset og tænker sømand og havet og og den glæde det er at bo så tæt ved hav og strand.
Kan da også tænke kaptajn, for ja jeg arbejdede ved Stena Line A/S og her var det en oplevelse at komme op til kaptajnen og se det store overblik udover havet.
Jeg er født og opvokset i Frederikshavn, her var der altid aktivitet på havnen og jeg elsker lyden af bølger og havets susen og brusen.




Ovenfor ser i mit valg af materialer, som er 2 dies fra Cottage Cutz.
Karton som er anvendt til baggrund er kvistkarton, hvidt karton og en rest fra Maja Design, samt en rest blå karton.
Stemplet er et tekststempel fra Felicita Design.

Husk at materialevalg kan være andre motiver fra Cottage Cutz og karton fra andre designs som passer til det motiv man nu lige vælger.

Jeg har ud fra billedet af uglerne brugt rester af karton og valgt samme farvekombination.
Jeg bruger både almindeligt lim og dobbeltklæbende tape til at samle kort og motiver med.

Kortet er 15 x 10,5 og den blå baggrund er skåret 14,8 x 10,3 den stribede baggrund er 
14 x 10 cm.



Ovenfor ses det færdige kort, OHØJ KAPTAJNER, god fornøjelse og fortsat god sommer til alle.


2 kommentarer: