lørdag den 20. august 2016

Børnefødselsdagskort med larve

Børnefødselsdagskort med larve


Det er altid sjovt at lave børnefødselsdagskort. Så når min datter inviteres til fest, så får jeg lov til at lege med farver i massevis. Jeg har brugt følgende materialer:


My Favorit Things Die Stitched Circles som du finder hér
Sizzix thinlits Celebrate
Owl punch fra Stampin Up
Gule støvdragere som du finder hér
Powertape som du finder hér
Enamel dots fra Freckled Fawn 
Mønsterkarton Let´s Party 6" x 6" fra Joy som du finder hér
Distress Ink i farverne Peacock Feathers og Picked Raspberry som du begge finder hér
Grøn og pink karton

Det var også min mening at bruge Tonic Studios punch til hjørnerne på det pink karton, men den smuttede lige i farten.


Kørte 4 stk cirkler ud i det prikkede og en i det lilla mønsterkarton fra Joy. Farvede kanterne med Distress Ink. 


Lavede larve-øjne med Owl punchen fra Stampin Up og klæbede støvdragere bagpå hovedet med powertape. Placerede larven, på de 2 store cirkler, med skumpuder. Munden tegnede jeg op med en hvid gel pen. 

Teksten sat på så den buer lidt. Og til sidst pyntet med de farverige enamel dots, som passer fint med prikkerne på larvekroppen. 


SÅ er min datter klar til fødselsdag hos bedste-veninden (som er 1/2 amerikaner - derfor den engelske tekst) Man kan jo også fint sætte et TILLYKKE stempel ovenover larven. 

God fornøjelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar