tirsdag den 3. november 2015

Søde kort med Happy Chic Girls Toppers

Så blev det atter min tur til at blogge.
Det var svært at vælge hvad jeg skulle blogge med,
imellem alle de lækre varer der er kommet i shoppen.
Jeg har valgt at lave kort Happy Chic Girls Toppers fra FelicitaDesign.

Der findes et hav af forskellige Toppers,
som man kan bruge på mange forskellige måder.
Jeg har denne gang valgt at bruge dem på kort.

Du finder dem HER

Jeg startede med at vælge baggrunds design papir
der passede til hver topper.
Jeg har til disse kort brugt papir fra
Min kort base er dette kortsæt i str. A6 i Cremehvid

Det er yndige kort der ikke kræver en masse udstyr.
Her er der brugt færdige blomster
Små rhinsten i forskellige størrelser
Samt dette skønne stempel

De samme ting er brugt til dette kort.

Til dette kort har jeg brugt dette stempel
Jeg har skåret teksten ud med en die fra

Til dette kort har jeg brugt forskellige str. rhinsten
Samt en die fra Cherry Lynn

Jeg har stemplet med dette stempel

Her er der brugt dies fra
Marianne Design - LR0157
Samt Cherry Lynn die, den er pt. udsolgt
Men du vil kunne bruge mange andre derfra.

Her har jeg også brugt Marianne Design - LR0157

På sidste kort jeg har lavet har jeg brugt
Blomsterne samt bladene,
har jeg punchet/præget med
Samt dette stempel.

Når jeg bruger færdige blomster,
ruller jeg selve stilken rundt om en pincet
eller noget andet rundt for at få spiral effekten.

Når du har rullet stilken rundt om din pincet,
kan du bagefter bare hive den stille af.
Så ser den sådan ud.
Hiv forsigtigt ud i spiralen 
og den er klar til at blive limet på dit kort
Det giver en sød effekt/detalje på kortet.

Det var hvad jeg fik ud af at lege med Toppers idag.
Håber du fik lidt inspiration til selv at være kreativ.

Tak fordi du kiggede med.
Jeg blogger igen på lørdag.
Knus Heidi.


1 kommentar: