tirsdag den 17. november 2015

Julekort


Julekort med guld og glimmer. 

Hej. 
Så nærmer julen sig, i et ret så hurtigt tempo. 
Jeg har været igang med julekortene i et godt stykke tid. 

Denne gang vil jeg vise jer et enkelt og simpelt julekort. 


Jeg har brugt noget helt almindelig hvidt karton, guld og glimmerkarton, 
samt en rest prikket karton.


Kortbasen måler 10,5 x 29,8cm. 
Det prikkede måler 4,5 x 14,5cm.


De dies jeg har brugt er følgende:

De små stjerner (har 2 sæt) Memory box. Cosmic Star set 98464.
Borden med iskrystaller. Poppystamps. Frozen Flakes 1033.




Jeg har stemplet på selve kortbasen og det prikkede karton. 
Stemplet er fra Stampin' Up - Gorgeous Grunge. 
De to sværter jeg har brugt er Distress Ink


Så er kortet blevet samlet og pynten sat på.


Tak for at du kiggede med.
Knus Jette 

2 kommentarer: