lørdag den 22. august 2015



Et jagt/herrekort.



Materialer som jeg har brugt : 
Stampin Up stempler ... Walk in the Wild
Embossing folder fra crafts - Too you 
Spellbinders die
Tus eller farveblyanter
Hvidt og brunt karton
Lidt fjer


Jeg ligger et stykke hvidt karton på 10 x 14 cm i embossing folderen og kører det igennem E - bosseren.


Jeg sværter det med brun sværte.


I hvidt karton stanser jeg en ramme ud med en Spellbinders die. Jeg tegner med blyant rundt om rammen på et stykke brunt karton, skærer/klipper det ud og sværter kanten brun.




 

Et hvidt stykke embosset karton på 3 x 10 cm sværtes sort og sættes på det brune karton.


På den hvide ramme stempler jeg fasanen.


Jeg stempler blå/grøn sværte på.


Fasan rammen sættes over på det embossede  brune karton med skum puder. Lidt fjer og en sløjfe sættes på.


Det sættes på brunt karton på 10,5 x 14 cm med tape.


Hvidt karton på str. 22 x 15 cm foldes og forsiden sættes på med tape.


Mange hilsner Dagny :)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar