lørdag den 15. august 2015

Bryllupskort

Jeg skulle lave et romantisk bryllupskort, derfor valgte jeg at bruge tyl, bånd og masser af blomster



 
Jeg har skåret et stykke hvidt karton som jeg har foldet på midten, skåret et stykke mønstret karton i samme størrelse som det foldede karton. Og et stykke mønstret der er lidt mindre.
 
 
Jeg har brugt en saks til at lave "krøllet kant" på de mønstrede karton. Dette gøres ved at køre den skarpe kant af saksen lidt skråt på kartonens kant.
 
Derefter har jeg klippet ned midt i den mindste stykke mønstret karton og rullet det det.
 
 
Inden under det rullede karton har jeg sat tyl så det følger den rullede kant. Og sat bånd på og bundet en sløjfe.
 
Derefter har jeg sat alle stykker sammen på det hvide karton. Og pyntet med blomster, blade, perler samt sat navn på.
 
 
 
Tak fordi du kiggede forbi og ønsker dig en rigtig god weekend.
 
Hilsen Mie

 
 
 


2 kommentarer: