tirsdag den 30. december 2014

Rystekort til nytåret

Ja så lakker 2014 mod enden og derfor tænkte jeg at det ville være oplagt at lave et nytårskort. Jeg har så lavet det så du også kan bruge det som pynt på bordet.




Jeg har skåret 2 ure ud i sort karton og beholdt den ene sorte skive og det ene par visere.
En rund skive i hvid og en i overhead. Og 2 glas i sølvkarton.

Jeg har limet cirklen af overhead på bagsiden af uret


og så er viserne, tallene og glassene limet på forsiden.


Herefter har jeg sat 3D puder på bagsiden helt tæt.

Derefter kom jeg blåt glimmer i og lukkede med den hvide skive.
Derefter kom jeg uret og den sorte skive på bagsiden. Jeg kippede ringklokken og håndtaget af.


Jeg vippede benene så det uret kan stå, tænker at hvis det skal bruge til kort, kan det limes på et stykke firantet karton, om uret kan limes på eller der kan lave et rundt, der er dobbelt og limes bagpå.

Materialer der er brugt:






Ønsker jer alle et rigtigt godt og lykkebringende nytår.

1 kommentar:

  1. Hvor er den fin. Og dejlig nem TUT at gå til. Kh. Anette

    SvarSlet