lørdag den 3. januar 2015

Kjoledie

Jeg tænker tit på om, jeg får brugt alle de dies, som jeg mener, jeg ikke kan undvære :)
Mon ikke der er flere, der har det som jeg, altså bliver forelsket og må bare have den die og så ikke får den brugt så meget, som man troede.

Denne gang viser jeg ikke et kort eller tut. Jeg har tænkt at jeg vil prøve at lave ting klar, så hvis jeg skal bruge et hurtigt kort. Og då brugt mine udskæringer og mine karton rester.

Her er det en Tim Holtz die jeg har haft  nogle år, og tænkte at jeg ville prøve at kobinere udskæringerne, stickers (som også bare lå) og blonder.


Jeg har skåret ginen ud i brunt karton og så har jeg skåret den ud igen i blomstret karton og lige rettet den til som kjole og kommet tyl og bånd på.


Her har jeg brugt en stickers som jeg har klistret på en karton rest og klippet til.


Her har jeg igen brugt stickers, kartonrest og tyl


Og her er det stickers, kartonrest og blonder


Og så vil jeg bruge dem på kort, kunne jo bruges til konfirmation.
Håber I fik inspiration til at få brugt, noget af det vi har liggende, og ikke mindst vores rester.

1 kommentar:

  1. De er så fine. Og jo, kender det (alt for) godt :-).
    Knus, Anette

    SvarSlet