lørdag den 31. januar 2015

Vintage bryllups kort


Idag har jeg leget lidt med nogle af alle de nye lækre varer der er kommet i shoppen.
Det sværeste var næste at vælge hvilke jeg skulle bruge.



Det endte ud i et romantisk vintage bryllupskort.

Til kortet har jeg brugt følgende:


Blomsterne er lavet med EK Retro Flower Punch

Jeg har punch'et 4 blomster,
Jeg har kørt med en embossing pind for at få dem til at rejse sig,
og dernæst limet dem forskudt sammen.
Til sidst er der afsluttet med en stor halvperle.


Det lækre design papir fra Teresa Collins måler 10,2 x 14,5cm
Jeg har skåret et hvidt stykke karton der måler 10,2 x 11,7cm.
Det har jeg lagt i DF3409 embossing folderen 
Scales  fra Marianne Design.
Dernæst er det kørt igennem Big Shot'en.
Den matchende die der hører til det sæt har,
jeg brugt i samme design papir som er brugt på kortet.
ELSKER disse sæt fra Marianne Design.
Mit skønne Vintage Friends motiv er skåret ud med,
Der er stemplet med tekst stempel - Det er så yndigt at følges ad.
Jeg har skåret teksten ud med de nye herlige dies fra Nellie Snellen,
Vintasia Dies - VIND006 - Wedding Car.
Jeg har skåret en ekstra ud i det samme design papir der er brugt på kortet,
for at give lidt mere liv og dybde til kortet.
Til slut er der pyntet med blomsterne og små halvperler.


Elsker de nye Vintage ark der er kommet.
Så der skal helt sikkert laves flere kort i samme stil.

Tak fordi du kiggede med.
Håber du kunne li' det du så og måske fik lidt inspiration.

Knus Heidi.

1 kommentar:

  1. Smukt kort - super sødt og lækre sager!
    Dejlig weekend herfra. Knus, Anette

    SvarSlet