tirsdag den 16. december 2014

Kort


Hej, så blev det min tur igen!
 
Denne gang vil jeg vise jer en serie af kort, som faktisk er de samme. 
Men kan bruges til forskellige anledninger. Jul, nytår osv. 

Jeg startede første med at stanse en masse stjerner ud i forskellige papirer.
En del i glimmerpapir/-karton. Også i kork og alm. mønstret.
Så var det nemt at sidde og lege med de forskellige farver og størrelser.


Det første kort kan man bruge til det hele.


Starter med at sværte kanterne.


Stemple sættet er fra Bo Bunny stamps, Geometric patterns stamp.


Jeg har brugt sværter fra Hero Arts shadow ink soft sand og Memento Rich Cocoa.


Jeg har stemplet sådan lidt på må og få.


Og til sidst blev det pyntet med stjerner og bånd.

Det næste er et fødselsdagskort til en der bliver 50.


Det er også lidt tilfældigt, jeg har stemplet her.


Her har jeg brugt stempler fra Stampin up, Gorgeous grunge.
Et af mine yndlings stempelsæt.

 
Næsten alle stjernerne har fået en gang sværte i kanterne.


Tallene stansede jeg 3 ud af hver.


Og blev limet sammen.



Jeg gav tallene en tur med wink of Stella brush clear.
Det giver en flot glimmer effekt



Det  blev monteret på et stykke brunt karton, og derefter på selve kortbasen.


De kan også bruges til julekort.
Og et alm kort.


Jeg har brugt 3 forskellige slags stjerner.
Nellie Snellen, SD 003 Stars
Little B stars 100393 fra Spellbinders.
Cheery Lynn designs, B186  Merry Christmas set.
Og tallene er fra Die-namics, MFT-091 Bythe numbers


Tusinde tak for at I kiggede forbi bloggen.
Jette Jensen 

7 kommentarer:

  1. Super fede kort fra din hånd igen Jette.
    Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Super flotte kort!!

    SvarSlet
  3. lige min stil...:) , så flotte.

    SvarSlet
  4. Wow Hvor er de bare flotte disse kort.

    SvarSlet
  5. Fantastisk flotte kort (som altid) Jette. Og dejligt med alle de skønne billeder.
    Knus, Anette

    SvarSlet