lørdag den 19. juli 2014

Opbevaring i cd-lommer

Igen i dag vil jeg vise noget andet end kort.
Synes nogle gange det kan være svært at finde på en god måde at opbevare vore scrapting.
Men har nu fundet en løsning, der passer mig.

Jeg bruger cd-lommer i plastic med lukke-klap. Har købt dem ved en kontor- og papirforhandler.

Jeg kommer mine udstandsninger i lommerne, så har jeg jo  noget hurtig pynt til mine kort.

 

Jeg har alle lommerne i en cd-kasse fra Ikea og de er nemme at bladre i.
 
 
 
Mine dies har jeg opbevaret på samme måde. Har dog sat magnetplade i som de kan sidde fast på.
 
 
 
Det samme gælder mine stempler, der har jeg stemplet og skrevet stemplets navn på et stykke karton, som jeg har lamineret, og derpå har jeg mit stempel og i lommen. De er også i en cd-kasse.
 




Håber dette gav lidt inspiration til opbevaring. Ved jo at der nogle gange skal flere forsøg til at finde det rigtige for dig. Men dette fungerer rigtig fint for mig. Jeg har købt små cd-tasker i Ikea og taget lommerne ud inden i og så er mine egne cd-lommer lige til at putte i og tage med.



Rigtig god lørdag til jer alle og god sommer.
 
 





2 kommentarer:

  1. Smart idé! Magnetpladerne - hvor er de købt henne og i den perfekte størrelse?

    SvarSlet
  2. Jeg har købt mine i scrap butikker og i A4 str. Så er de lige til at klippe i den str. man skal bruge

    SvarSlet