lørdag den 5. juli 2014

Bryllups kort.

Bryllups kort. 
Jeg har prøvet at lave et bryllups kort 
uden alt for meget pynt. 
(Det er lidt svært)


Jeg har brugt en embrossing folder fra
Crafts-too  "bringing"
Jeg har delt papiret op i to.
For hele stykket kan ikke være i
embrossing folderen.


Her har jeg standset 2 stk ud
med en die fra Joy.
Swirl border hedder den.


Har skåret et  stykke på 3.5 x 14 cm
Hvor jeg har sat en borde på hver side.


Jeg har brugt ringen fra sættet
Oval leaf frame fra Joy
hvori jeg har stemplet bryllup.


Tithonia flourist fra Memory box
som jeg har delt .

Jeg har pyntet med købte blomster
For en gangs skyld. Der sneg sig lige 2 stk
hjemme lavet roser med også.
De er lavet med die fra Marianne design
LR0256.  Ringen er også lavet med
en Marianne design die LR0238


2 kommentarer:

  1. Super smukt og meget elegant kort. Rigtig god vejledning.
    Knus, Anette

    SvarSlet