tirsdag den 22. juli 2014

Kort med knapper

Så blev det min tur igen - og har da også fået lavet et par hurtige kort.
Mere er det ikke blevet til her i sommervarmen.
Jeg er desværre meget mærket af varmen og baby i maven fylder efterhånden en del (er 30 uger henne nu)
Heldigvis er det svalt i krea-hulen og har min gode ven blæseren med på sidelinien :P

Denne gang har jeg lavet 2 simple kort med knapper. Jeg synes det sjovt at putte "andet" på kort end "bare" karton og denne gang gik det ud over min knappe-beholdning. (Som heldigvis er rigelig stor)

Første kort er et sommerkort med glade farver

Der er brugt dies fra mine - lige pt. - foretrukne mærker, nemlig Die-Namics og Memory Box
Stemplet er fra Fiskars.





Det næste kort er ovre i den romantiske afdeling.
Her er der brugt die fra Cheery Lynn og igen fra Memory Box.





Jeg håber at have inspireret andre til at lave kort med knapper.
Lækre dies fra både Cheery Lynn, Die-Namics og Memory Box (og en masse andre), kan selvfølig som sædvanligt købes hos Heidi. 
Specielt Die-Namics har hun et meget stort udvalg af :)

Ønsker Jer alle sammen en forsat god (men gerne lidt mindre varm) sommer.

Venlig hilsen,
Christina



4 kommentarer:

  1. Super søde kort. Skyerne er jeg helt vild med!
    Kh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg kan tage dem med næste gang vi skal kreere.. Så kan du lave en lille bunke skyer :)

      Slet
  2. Jeg er også total pjattet med kortet med knapperne.
    Super fed måde at bruge dem på.
    Jeg sad så sent som i mandags og kiggede på mine knapper og tænkte
    " hvad dælen skal jeg lave med dem".....
    Det ved jeg nu :o)
    Knus Heidi

    SvarSlet