lørdag den 19. august 2017

Happy BirthdayKort .. Tutorial ..


Denne gang har jeg lavet et 13,5*13,5 cm Happy BirthdayKort... men det kan også bruges til andre anledninger ...
Du kan bruge forskellige Doily dies ... kortet er bare en ide til hvordan det kan være ..

Kortbase .... 2 forskellige mønsterkarton som layer ... Star Doily/anden doily .. cirkler .. blomster



Materialer:

Kortbase 13,5*13,5 cm
Karton
Mønsterkarton
Mere mønsterkarton ..
Marianne design Star Doily
Eller denne doily
Cirkler
Marianne design snirkel
Små sommerfugle
Lille stempel
Blomster
Bling bling
Lim



Lim de 2 layers sammen og lim på kortbasen ..

Lim 2 cirkler sammen og placer Star Doily og cirkel på kortet .. find de str du skal bruge .. indvendig mål skal lige dække spidserne af star doily ..

Klip snirkel til så det passer til kortet .. Jeg har kun brugt det øverste af de 2 snirkler jeg skar .. Den snirkel fra Marianne design er en af mine favorit dies .. den er lige prikken over i'et på et kort eller en æske .. Et must have .. ihvertfald for mig .. :D

Skær/klip en lille strimmel hvor der skal stemples ..

Lim de forskellige ting på kortet og slut af med bling bling ..


Det færdige kort ..


Udsnit af kortet ..


Tæt på ...


Andet kort .. samme fremgangemåde ..


Håber du kan bruge min lille tut

Kærlig hilsen
Lone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar