lørdag den 12. august 2017

10 x 10 cm kort

Har tænkt at jeg ville prøve at lave et anderledes kort, og en teknik jeg ikke før har brugt.

Jeg har brugt dies og Distress Ink.


Jeg har skåret et kort og foldet det så det blev 10 x 10 cm



Jeg har så skåret et hvidt karton i en lidt større str.
og farvelagt med Distress Ink






Der efter har jeg skåret det farvelagte karton med denne die fra Spellbinders





Jeg satte "rammen" fast med tape og tapede det fast til underlaget, så mit kort ikke flyttede sig.



Derefter satte jeg 3d puder på hvert tomme rum, har brugt nogle flade nogle.





Nu begynder pillearbejdet ;)
Du skal nu udfylde hullerne med de rigtige udskæringer.






Når alle er sat på dit kort, fjernes rammen og tilskæres.





Her har jeg brugt en anden die fra Tim Holtz og har valgt at bruge rammen som pynt også. Her har jeg dog limet det hele på.







Håber jeg har givet inspiration og du har lyst til at forsøge dig med denne teknik.
Rigtig god weekend











1 kommentar: