lørdag den 8. oktober 2016

Enkelt julekort med søde ugler fra Tattered Lace

Julen nærmer sig så småt....
Jeg har denne gang valgt at lave et enkelt julekort.
Da jeg elsker ugler, var valget til hvad
der skulle bruges af dies ikke så svært.

Har valgt at holde kortet meget enkelt og i dæmpede blå nuancer.

Kort basen er skåret i hvidt karton i 14 x 14cm
Jeg har brugt denne skønne juledie fra DixiCraft - MD0046

Som du kan se på billedet skærer den omvendt af,
hvad du typisk forventer af en die, 
så det giver nogle fantastiske muligheder for fede detaljer. 
Ligesom Stiched kanten gør den ekstra skøn.
Jeg brugte et stykke tape til at holde "snor" die'en på plads med,
lige mens jeg kørte den igennem min Big Shot.
Den ville smutte lidt ellers.

Jeg har brugt papir fra denne super lækre paper bloc fra Joy!

Jeg har blot brugt lidt dbl. klæbende tape på bagsiden af min base
så det passer med det stykke design papir der skal sættes fast.

Dernæst har jeg skåret Design papiret fra Winter Wonderland blokken til
og fastgjort det på bagsiden af basen.

Jeg er total pjattet med ugler 
og dette skønne sæt fra Tattered Lace's dies kunne jeg bare ikke stå for.
Så jeg har brugt Christmas Owls - D871 til at pynte på kortet.

Som du kan se har jeg skåret en lille sløjfe ud i samme farve karton som uglerne.
Den er med i sættet Stiched Christmas Bell - MD0046 sammen med julekuglen.

Og som altid er Tattered Lace's dies utrolig detaljerede.
Og de skærer altid som en drøm.
Herlige ugler *S*
Jeg har valgt kun at pynte med en enkelt halvperle.

Håber du fik lidt inspiration til at komme i gang med julekortene.
Og måske til at få brugt nogle af de dies der skal bruges "omvendt"

Ønsker dig en rigtig dejlig weekend.

Knus Heidi.



3 kommentarer: