lørdag den 29. oktober 2016

Baggrund




Igen har jeg leget med at lave min egen baggrund. Jeg synes det er fantastisk selv at kunne lave dette, især hvis man ikke lige har et stykke mønster papir, som passer i farven.

Denne gang har jeg lavet baggrunden på et stykke farvet karton....


Igen har jeg brugt farver fra Distress Ink. Der findes et væld af farver, som det er bare at finde den som passer. Stokrose dien er fra IO, men man kunne også bruge denne die.
Mit absolutte favorit stempel sæt til baggrunde er stadig dette sæt.

For ikke at have "overvægt" i den ene side af kortet, har jeg valgt at bruge snor til kortet. Snoren kan købes i mange skønne farver. Derudover er der også brugt lidt bling.

Fortsat god weekend

1 kommentar:

  1. Det ser da bare fantastisk ud. Som om det er monochrome hvad det jo egentligt er ;) - Flot lavet !!

    SvarSlet