lørdag den 21. marts 2015

Værtinde gave samt egenproducerede kort

Lavede denne "ramme" med dybde til en veninde - igen har min skønne Camero været i spil.




Alle de udskårede dele - klar til at samle.


Distressede snefnuggene i kanten med Broken china. (Heidi) 


Satte snefnug og fugl på.


Tape (Heidi) sættes på alle kanterne


 Og så skulle de bare samles lagene - hun blev også glad for den.

Og så til min lidt kryptiske overskrift. Jeg har været rigtig rigtig slem til at være en copycat når jeg laver kort. Finder dem på pinterest og kopierer næsten lige over. Men så var der endelig en der gav mig det tiltrængte spark i røven så til scrap i Munkebo 21-22/2 fik jeg lavet nogle baggrunde med dylusions. Til convention i Middelfart 7-8/3 fik jeg så lavet nogle kort - og er faktisk lidt stolt - for åbnede ikke min pinterest én eneste gang for at se på noget jeg kunne lave/kopiere. Så stort set for første gang har jeg egenproduceret nogle kort.  



Stemplerne er fra Hero Arts og er "reverse" altså bagvendte. Jeg brugte en dylusion inkpad hvor man kan blende farverne sammen og på den måde få disse flotte aftryk. 


Dette kort er lavet med en stencil/mask som jeg har skåret på Silhouetten. Malede med tusser. Tegnede op med e sort streg og gav så til sidst roserne en clear Wink og Stella, som giver sådan en glittereffekt (kan nok ikke ses på billede desværre)


Her er det også en baggrund lavet med dylusions og en stencil. Ude i kanten  har jeg brugt en ugle rulle stempel og så har jeg skåret 2 diecuts som jeg også har malet med wink og stella.


Her har jeg brugt en embossingfolder, med en rund "stopper" i midten så den ikke embossede der. Jeg malede nede i stjernerne med en wink og luna (som er det samme som wink of stella bare udne glimmer), så distressede jeg hele kortet og til sidst vådembossede jeg inde i midten.


Dette var lidt af et forsøg, prøvede e produkt der hedder noget med embossincreme, som skulle boble op når man varmede det. Jeg gjorde det gennem en hjemmelavet stencil. Desværre tror jeg creen var for gammel for det gjorde ikke som jeg havde forventet :( 


Endnu et kort der gik galt men som jeg forsøgte at redde. Sommerfuglen har jeg malet gennem en hjemmelavet stencil med en vandpensel go noget vandfarve - det blev lige vådt nok så jeg måtte prøvet at dække noget af det med noget hvidt og derefter sætte noget grønt på som ligner græs. Er egentlig ok tilfreds :)  



2 kort lavet med en hjemmelavet stencil og sprayet med dylusions. Påsat nogle stempelmotiver som er malet med tusch. Ballonen er der til sidst kommet lidt gennemsigtig lim på - så den får den der blanke overflade.


Her er det meget simpelt. Et hvidt kort kort kørt gennem en embssingfolder. En oval der er distresset og stemplet. Og en malet stempelmotiv samt lidt blåt bling bling.


Det sidste er mit første shaker kort - lavet til en make & take på convention. Dog ikke det sidste shaker kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar