tirsdag den 24. marts 2015

Konfirmations Flipkort - Indbydelse

Min yngste datter skal snart konfirmeres,
så hun og jeg har været igang med at lave indbydelser.

Victoria ville gerne have Coca-Cola som tema.
Så jeg måtte på jagt efter kapsler til vores projekt.
Det lykkedes til en julefrokost ude i byen.
En noget underligt forespørgsel
at skulle bede om en pose kapsler *GG*

Efter at have rengjort kapslerne,
og de var tørret godt. 
Lagde jeg et par stykker på/imellem mine MEST slidte skæreplader
og kørte dem igennem min Big Shot.
Og vupti har man flade kapsler.

Selve kortbasen er dette Flip Kort.



Jeg har til dette kort brugt Circle Card Thinlits Die fra Stampin Up
Men du kan bruge bla. denne fra Sizzix, der er flere andre i shoppen.

Så skulle der stemples med "klatter/stænk"
Men idet der jo ikke skulle stemples overalt,
var det noget af et projekt.
Så dejligt at vi var 2 til dette projekt.



Vi brugte papir til at kunne holde hen over den del
der ikke skulle have sværte på.

Der er brugt stempelsæt fra Stampin Up - Gorgeus Grunge.
Samt stempel sværte Memento Love Letter.

Der er brugt rødt og hvidt karton til de scallops,
der sidder foran på Flip-kortet.
Bagved på Flip-kortet er der brugt

Det går fremad med vores produktion.

Indeni kortet er der pyntet med en stribe Washi Tape
med stjerner.... 
Det amerikanske, men alligevel enkle tema skulle jo holdes.

Kortet blev lukket med et tyndt rødt silkebånd.
Det er sat fast på bagsiden,
med en lille stribe 3mm dbl. klæbende tape.

Kaplserne blev sat fast med en del Glue Dots
og så presset godt fast.

Den færdige indbydelse med indlæg.


Færdig og klar til at blive sendt ud.

Victoria har selv valgt hvordan de skal se ud,
og har hjulpet hele vejen.
Hun var super glad da de var færdige.
Og nu tæller hun ned til d. 3 maj 
hvor hun skal konfirmeres.

Tak fordi du kiggede med på vores indlæg.
Håber du måske selv fik en idé til en indbydelse eller et kort.

Mange knus fra Heidi & Victoria.




1 kommentar:

  1. Holdt da fast, hvor er de blevet fine!
    Men sikke da et arbejde - Whau.
    Jeg er vild med 'splatter' stempler - de giver en super fed effekt.
    Knus, Anette

    SvarSlet