tirsdag den 10. februar 2015

Kort næste kun lavet med Die-namics dies.


Hej med jer. 
Ja så blev det min tur igen til at blogge. 

Denne gang er det kun med dies fra Die-namics
Som nok er blevet mine yndlings dies, på nuværende tidspunkt. 

De dies jeg har hovede saglig har brugt er 
Die-namics  Blueprints 6 og 
Die-namics  Blueprints 9.
De to sæt har jeg haft meget længe, 
men ikke fået brugt dem ret meget. 
Så jeg søgte på Die-namics på Nettet. 
Der fik jeg rigtig mange gode ideer til at 
få dem brugt.
Det er blevet til 3 kort,  som jeg vil 
vise jer.

Det første her viser jeg hvordan jeg har
lavet det fra bunden af.


Die-namics    Blueprints 6

Die-namics   Blueprints 9 
 
Resten af de die jeg har brugt hedder :
Dizzy border  ,Daisies (blomster dies)
Oval Open scallop dolly duo, 
vertical stitched strips .


Jeg folder et stykke karton, som jeg lægger 
næsten helt hen til kanten, af dies en. 
Det  må ikke skæres igennem. Så det kan blive til selve kortbasen. 
  Jeg sætter tape på, så det bliver på plads.

Her har jeg  standset alt det ud
som jeg skal bruge til kortet
 Her har jeg delt Dizzy border
Så jeg kan sætte den på begge sider af 
det stykke jeg har standset ud. 

Jeg har sværtet med  Pumice Stone.



 Blomsten er også fra Die-namics. Daisies.
 Her har jeg fået monteret de sidste
ting på kortet.

Her på det sidste kort,  har jeg brugt en
blomst, som jeg har lavet med dies fra Joy crafts.
Og hello er fra Technique tuesday.
Men resten af dies'en er fra  Die-namics



Tusind tak for at du gad kigge med 
helt til slut
Knus Jette. 

2 kommentarer:

  1. Det er bare så flotte Jette :) :) :)

    SvarSlet
  2. Wow hvor er det flotte. Hvor kan man købe de dies henne? Virkelig flotte!!

    SvarSlet