tirsdag den 17. februar 2015

Fun fold card - Babykort med hul i


Så er der sørme gået 8 uger siden sidst - som tiden flyver!
Denne gang har jeg valgt at lave et 'fun fold card'. Jeg ved ikke, om der er nogen dansk betegnelse for kortet? Jeg har så derudover tilføjet titlen 'Babykort med hul i' ;o).

Kortet er simpelt at lave og jeg har fundet vejledningen på Pinterest lige hér.

Jeg har lavet det på en base af mit sædvanlige råhvide karton, hvorpå jeg har monteret karton fra denne lækre Bo Bunny blok. Cirklerne er stanset ud med disse dies. Blondekanten er lavet med borderpunch fra Martha Stewart. Den jeg har linket til er ikke den anvendte, som p.t. er udsolgt. Men den minder meget om den. Stemplet er fra Stampin' Up og sværten er denne her.

Jeg har som vist lavet et babykort - men det vil jo fint kunne bruges til så mange andre anledninger/temaer. En rund fødselsdag vil jo fint kunne stemples i cirklen. Og det mønstrede karton kan jo varieres efter smag og behag.

Herunder et par billeder af kortet.






Jeg håber, I har kunnet finde inspiration i dagens indlæg.
Tak fordi I kiggede ind - Jeg glæder mig til vi ses på lørdag.

Med ønsket om en dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar