lørdag den 31. december 2016

Godt nytår

Ja så er året allerede på sidste dag. Sikke hurtigt det er gået.
Her på bloggen har vi alle vist vores kreative sider, teknikker og vores forskellige typer.
Jeg er glad for at være en del af dette team, med så dygtige piger.


Jeg har valgt at lave et flasketag.



Jeg har brugt denne die fra Die-namics


Jeg har skåret et i blåt karton og et i hvid for at kunne skrive en hilsen i den. Den hvide har jeg valgt at skære den øverste af inden jeg limede dem sammen.

Jeg har brugt forskellige dies til pynt og der er brugt sort, hvid og sølv karton.






Her har jeg prøvet at lægge de forskellige ting på og efterfølgende, for at se hvordan jeg ville have det.


Jeg har kommet glimmer på "glassene", og limet det sammen, og her er så resultatet





RIGTIGT GODT NYTÅR

Vi ses forhåbentlig igen i 2017















Ingen kommentarer:

Send en kommentar