lørdag den 10. september 2016

Bryllupsinvitation

Jeg blev kontaktet af en bekendt og spurgt om jeg kunne lave bryllupsinvitationer, som var simple men alligevel personlige. Jeg måtte ikke sige noget, da brylluppet var hemmeligt, indtil indbydelserne var sendt ud.


Vi mødtes og fandt frem til at det skulle holdes hvidt i hvidt. Jeg havde frie hænder og her er resultatet. Elsker disse udfordringer.






Jeg har skråret alt ud i hvidt og i 2 grønne farver. Der er sværtet lidt i kanterne med Distress ink på den runde udskæring og hjertet. der er klippet et bånd af tyl og roser fra Prima.


Her er lidt af de materialer jeg har brugt.


Der er brugt 2 forskellige 3D puder på den store runde er der brugt de høje og på hjertet de tynde






 Bladet er limet på så det går lidt ind over og under hjertet.



På hjertet er der sat dato for brylluppet og kommet glossy accent


Jeg har skrevet ønskeseddel og indbydelsen på pc og skåret dem ud og limet inden i indbydelsen



Har bundet en buket af Prima roser, bundet en sløjfe af tyl-strimlen.


Rosenblade er standset ud og præget




Buketten er limet på det store blad og bladene er sat på tyllen og under roserne


Håber du har lyst til at forsøge dig med at lave kort hvidt i hvidt, da jeg synes det er smukt og enkelt.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar