lørdag den 21. maj 2016

Indbydelse studentergilde

Ja så nærmer tiden sig til studenterne springer ud.
Kan næsten ikke tro det, men min datter bliver student i år, så derfor skulle der jo laves indbydelser.
Og tænkte at det kunne da bruges som inspiration til jer.




Jeg har brugt samme teknik, som jeg brugte til mine gavemærker til jul.

Der er brugt en stencil fra Tom Holtz ( ved Heidi ikke har denne, man der kan bruges så mange andre), Distress ink og noget pasta som kan give teksturen til murstenen.




Jeg har skåret en tag ud og farvelagt den med distress ink


Derefter har jeg lagt stencilen over og smurt pastaen over og fjernet stencilen. Dette pasta skal varmebehandles, så der har jeg brugt varmepistolen.



Der er skåret en studenterhue ud med en die fra Dixi craft


Træet

Bogstaverner







Kortet er foldet så det er 10,5 cm i bredden og 14,5 i højden og der er stemplet indbydelse i bunden.

Jeg vil skrive hver indbydelse på pcén og skære den ud med en die som jeg synes passer og sætte den udskårne tekst ind i kortet.

Et nemt og enkelt kort.

God fornøjelse og rigtig god weekend.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar