lørdag den 14. maj 2016

Baby kort med Tag fra Marianne Design

Jeg har en svaghed for vintage baby kort.
Og Nellie Snellen laver de skønneste motiv ark.
Jeg har denne gang atter brugt ark fra hende.
Derudover skulle jeg have afprøvet nye dies fra Marianne Design.

Der er kommet så mange nye varer i shoppen,
at det var svært at vælge ud hvad der skulle bruges.
Da jeg igennem de sidste måneder har været meget syg,
har jeg desværre slet ikke være kreativ i det omfang jeg gerne ville.
Men jeg fik lavet 2 kort.

Så er der gjort klar til en kreativ stund i hulen....
Fik ikke brugt alle de viste dies fra Marianne Design.

Til begge kort har jeg brugt papir
fra denne vidunderlige Studiolight Paper Pad - PPSL30.

Jeg har brugt 
Jeg har brugt 

Sizzix Stempler og dies i et sæt - Simply Lovely


Jeg har pyntet med halvperler

Har brugt lidt Stickles på sommerfuglene.

D 10 april skulle vi til barnedåb hos en skøn lille prinsesse.
Hun var grunden til jeg kom igang med disse kort.
Hendes navn var hemmelig indtil dåben i kirken.
Det næste kort blev "lillesøsters" dåbskort.

Der er til dette kort brugt samme die fra Marianne Design
Jeg har bare klippet den til i toppen af tag'et.
Papiret er også fra Studiolight Paper Pad - PPSL30
Motivet er fra Nellie's Vintage - NEVI052 - Vintage Baby's
Jeg har skåret billedet til så der bliver en hvid kant rundt i kanten.
Der er brugt en Tillykke die fra kaBoks - die-02DA

Jeg har brugt disse blomster fra Marianne Design

Der er brugt træblade,
som jeg har sværtet med Distress Frayed Burlap
Som altid er der pyntet med halvperler.
Blomsterne er fastgjort med Glue Dots.

Og så til den store afsløring....
"Lillesøster" skulle have hendes navn 

Olivia kom den skønne pige til at hedde <3
Og denne skønne kage fik vi til hendes dåb.

Håber du har fået lyst til at krybe i din kreative boble
og lavet et kort eller 2.

Ha en forrygende weekend og en dejlig Pinse

Knus Heidi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar