lørdag den 27. februar 2016

Vintagekort til Baby

Der er kommet så meget nyt i web shoppen
så jeg havde denne gang virkelig svært ved at beslutte,
hvad jeg skulle vælge ud og blogge med.
Men det endte med at blive disse skønne vintage babyark, stempel og pynt jeg faldt for.


Jeg er pjattet med de forskellige Vintage Ark Nellie Snellen laver.
Til de kort jeg idag har lavet, har jeg brugt 
Men du finder mange andre HER

Jeg har brugt hvide A6 kort sæt
Der er brugt kvistkarton som jeg har skåret i 10 x 14,4cm.
Jeg har sværtet kanten på kvistkarton'et
med den samme ink pad som jeg har stemplet baggrunden med.

Til at give den rustikke baggrund,
har jeg brugt dette stempel fra Marianne Design
Her vist i de 3 farver jeg har stemplet med.
Til mine 3 kort har jeg brugt farverne

Stykket der er stemplet med Wood baggrunden
måler ca. 12,5 x 9,5cm.
Jeg har bag selve billedet skåret et stykke ensfarvet karton
i en farve der matcher kortet, til at fremhæve billedet.
Alt er sat sammen med dbl. klæbende tape.

Baby teksten er den nye die fra Nellie Snellen - SD053 - Een Baby
Ellers er der på kortene pyntet med
Samt lidt bånd fra gemmerne

Sløjfen og gyngehesten er sat fast med gluedots.

Baby teksten og de små hjerter er limet fast.

Den søde stork er selvklæbende.
så passede de med resten af kortet.

Det samme kort lavet i forskellige nuancer.
Jeg er til de meget enkle kort.
Men det var lidt en udfordring denne gang IKKE, at bruge halvperler.
De er ellers min faste følgesvend.
Der er til en del kort på sådan et Vintage Ark
så det er bare om, at komme igang med flere i en anden udgave nu.

Vi har i familien ventet på at der kom endnu et lille medlem,
så mens jeg sad og lavede dette indlæg sidste lørdag,
havde jeg dem meget i mine tanker.
Så glæden var stor, da jeg vågnede søndag morgen til en besked
med et billede af en fin lille prinsesse der var landet i familien <3


Håber du fandt inspiration til et baby kort.
Ha en dejlig weekend.
Knus Heidi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar