tirsdag den 7. juli 2015

kort med uglen fra Stampin up.

Så er det igen blevet min tur til at vise et kort..


Denne gang har jeg valgt at lavet et enkelt kort,
 hvor jeg bruger min uglepunch.
Et kort der kan bruges til næsten alle anledninger.


Her er kortet som jeg har lavet til dagens indlæg.


 Her er alle de forskellige værktøj, lim, tape, pincet,
mm. du skal bruge til, at lave dette kort med.
Die-Namics - Stitched Circle STAX (MFT-388)
Jeg har brugt en Nellie Snellen Shape Die,
du kan finde en der minder om den her
Distress Ink -Brushed Corduroy


 Her er det mønstret og ens farvet karton jeg har brugt.


 Start med at skære ensfarvet grøn karton (10 x 14,3cm) 
og inden i den kan du skære den lille grønne ud som måler (6,5 x 11,5cm) 
Skær så det mønstret karton i (9,5 x 13,8cm)
og et lille mønstret i størrelsen (6 x 11,5cm)


 Dernæst skærer du på din Big Shot disse ting ud.


 Svært herefter de viste ting på billedet.


 Kom dbl. klæbende tape på som vist.


 Sæt disse 4 karton dele sammen,
så du får dit kort til at se ud som billedet.


 Så puncher du disse ting ud..
Du er nu klar til at lime din ugle sammen.


 Her er uglen limet sammen
og klar til at komme på kortet.


 Så kommer du 3D puder på cirklen og uglen. 


Lim cirkel og uglen på kortet sammen med grenen.
Pynt med halvperler.
Selve kort basen måler (14,8 x 21cm)


 og kortet er nu færdig.. 


Her har jeg også lige lavet en over i pigefarverne. 
Jeg har på drenge uglen valgt at lave en butterfly 
og på pige uglen er der kommet en sløjfe ved øret.

Håber at i har fået lyst til, at gå igang med at være kreative.

Ha en dejlig dag vi ses på Lørdag igen.
Scrap hilsner fra 
Mette

2 kommentarer: