tirsdag den 23. juni 2015

Et kort til en student.







Materialer som jeg har brugt:
- grå bånd
- Stampin Up ugle punch


Det er denne punch jeg har brugt.


Jeg har lavet 4 ugler til en " rød " student, og tegnet en lille studenterhue til hver som er sat på tre af uglerne.


Jeg skærer et stykke hvidt karton på 15 x 15 cm og et stykke mønstret karton på 14,7 x 14,7 cm fra en Marianne Design bloc.


I gråt karton stanses en cirkel ud, jeg har brugt en dies fra die - namic men andre runde dies kan sagtens bruges.


På det mønstrede karton sættes med dobbelt klæbende tape et stykke grå bånd og den grå cirkel sættes over på. 





Et lille stykke hvidt karton karton klippes spids i begge ender og der stemples en studenter tekst på, det sættes på cirklen med skum puder.



Uglerne sættes på med skum puder.


Hvidt karton skæres 30 x 15 cm, det foldes midt på og det mønstede karton sættes på med dobbelt klæbende tape.
Pynt med lidt rhinsten.


Her ses et par andre studenter kort til inspiration. 







Mange hilsner fra Dagny :) 






















3 kommentarer:

  1. Waw, hvor er de søde. Det næste på min ønskeseddel, må vist være en ugle. Har længe tænkt på det, men med dine kort her, fik jeg lige det sidste skub til at NU skal det være :-)

    SvarSlet
  2. Wow hvor er disse ugle studenter flotte og søde.Tak for nogle gode ideer.
    God vejledning og billeder. SUPER indlæg
    Knus Rita

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentar :)

    SvarSlet