tirsdag den 16. september 2014

En simpel tag-die = uanede muligheder

Hej med Jer, så blev det min tur igen :)

Jeg har desværre ikke noget nyskabende at vise denne gang, men jeg har besluttet at vise hvordan en simpel tag-die kan skabe base for tags til enhver anledning.
Jeg er selv blevet helt enormt begejstret for denne die og har derfor lavet en utalt af forskellige tags med den. En del af dem bliver vist i denne indlæg.

Jeg har valgt at vise dies i 4 kategorier:
Baby, bryllup, jul og fødselsdag/bare fordi

Basen for alle disse tags er denne die fra Sizzix





Jeg har varieret tags'ne en smule med forskellige baggrunde (nogle firkantede andre mønstrede i kanten. Udover denne variation, er det karton, papir og pynten der varierer. Tag'et har en rigtig god størrelse og jeg bruger disse tags kort i stedet for det gængse 10x15 cm kort. 
Put noget fedt snor eller bånd i toppen på tagget, 
og bind det på gaven/blomsten/chokoladeæsken du giver væk. 

Her er lidt nærbilleder af nogle af tags'ne så man bedre kan se pynten:










Til baby-tags'ne er brugt følgende dies:
* Memorybox baby script
* Memory box bow
* Marianne Design babysko - fås i Heidis shop her
* Marianne Design barnevogn - fås i Heidis shop her
* DieNamics die body stocking - denne fås ikke længere i shoppen med der er et stort udvalg af andre  
   DieNamics dies i shoppen her

Til bryllupstags'ne er brugt følgende dies:
* Taylored Expressions Mr&Mrs
* Cheery Lynn Wedding Vows - et stort udvalg af Cherry Lynn dies findes i Heidis shop her
* Memory box grove branch
* Memory box tiny birds
* Memory box precious hearts

Til Juletags'ne er brugt følgende dies:
* Marianne Design julestjerne - lige denne findes ikke pt. i shoppen men et kæmpe udvalg af andre 
   Marianne Deisgn dies findes i shoppen her
* Cheery Lynn swirl - fås i Heidis shop her
* DieNamics doily - fås i Heidis shop her
* Memory box leaping deer
* Julestempel fra Magnolia
* Julestemper fra Brandt-Lassen Design - fås i Heidis shop her

Til fødselsdags-/bare fordi-tags'ne er brugt følgende dies:
* Cheery Lynn honeycomb
* Crafts too stjerne die
* 3 forskellige stempler fra Magnolia
* Derudover er brugt nogle halvperler - find et stort udvalg i Heidis shop her
* Der er også til nogle af tags'ne brugt karton fra denne lækre blok der fås i Heidis shop her

Jeg håber du har fundet tag-inspiration en mas i mit indlæg - kun fantasien sætter grænser :)

Ønsker Jer alle en rigtig dejlig dag.

Med venlig hilsen,
Christina




4 kommentarer: