tirsdag den 25. februar 2014

Søde kort med Stampin Up

Jeg var jo så heldig at være med til Scrap i Munkebo her d 8+9 februar.
Og hvilket SKØNT arrangement.
Jeg fik vanen tro snakket en masse, hvis det skulle være nyt for nogen.
Men jeg fik faktisk også lavet en hel del.... jow jow, du læste rigtigt ;o)

Om lørdagen gik det meste af min dag med, at få afprøvet en del forskellige produkter
fra Stampin Up samt nogle af de stempler jeg har i min egen Web Shop.

Hele 12 kort nåede jeg af denne model.


Jeg har brugt stempelsættet Gorgeus Grunge
til at lave mist effekten bagerst.
Den hvide ramme er en Lattice Bigz die.
Bannerne er lavet med Banners Framelits dies
De skønne blomster er et Petite Petals Bundle sæt.
Stampin Up har tit sæt hvor man sparer ca. 15%, 
hvis man køber et sæt som her, med både punch og stempler.


Her kan man se hvordan man virkelig kan styre mist effekten
når man stempler med det fede stempel sæt.


Blomsterne har jeg først stemplet og dernæst punchet ud.
Er vild med den hvide kant det giver rundt om blomsten.
Elsker de sæt der passer sammen på denne måde.








Stemplerne fra shoppen jeg har brugt
 finder du >her<
Jeg har brugt forskellige rhinsten 
til at pynte med indeni blomsterne.
Du finder et stort udvalg >her<

Håber du fandt lidt inspiration, 
Tusind tak fordi du kiggede med.

Knus Heidi.




5 kommentarer:

  1. De er bare super flotte alle sammen.
    Lækker effekt med mist.♡

    SvarSlet
  2. Smukke kort, synd at de konfirmanter vi kender i år er drenge...
    klem Dorte

    SvarSlet
  3. Du kan da ikke ha snakket hele tiden, flotte kort du har lavet, jeg anede ikke du havde en net butik, jeg har lige fået vare fra to steder, men de rinsten og stempler lokker jo. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Jo morkaren det er mig der har denne blog sammen med en flok skønne piger, Bloggen er kædet sammen med min web shop www.heidiskreativehule.dk
    Så der skal du da ind og lure lidt ;o) Jeg har faktisk maaange lækre sager.

    Er man til stampin up, kan man med fordel sende mig en mail privat på heidi@white-house.dk og høre nærmere

    Tak for de søde kommentarer og ønsker Jer en SKØN solskins dag.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort. Elsker, når noget kan laves 'smart-i-en-fart'.
    Ha' en skøn dag - og så glæder jeg mig til at hilse på dig på lørdag ;o).
    Knus, Anette

    SvarSlet